poniedziałek, 18 stycznia 2010

Warszawskie tramwaje


10 komentarzy:

  1. piękne światło, wygląda zupełnie jakby było robione w upalny letni dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc, to ręce nieźle mi wtedy zgrabiały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie barwa tego zdjecia i to dziwne swiatlo urzekly! Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę przerobione, oryginał można obejrzeć tutaj:
    http://mojepstrykanie.blox.pl/2010/01/Wieczor-sylwestrowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja Ci coś zadedykowałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, trochę mniej ostatnio wędrowałem po blogach, ale już nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na nowe.czekam i czekam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dobre opinie o zdjęciach :)

    Zrobiłem sobie trochę przerwy od blogowania, może już uda mi się częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń